تابلوسازی حرفه ای

با پیشرفت تکنولوژی و صنعت تابلوسازی نیاز صاحبین مشاغل به تابلو تبلیغاتی بیش از پیش ضروری گشته. در میان حجم زیادی از انواع مغازه و فروشگاه ها و مراکز خدماتی که بر سر راه عابرین و رانندگان قرار دارد تعدادی از آن ها نظر مشتری را جلب می نماید که بی شک عمده ترین دلیل آن برخورداری از یک تابلو تبلیغاتی خوب و هنرمندانه است که با طراحی درست و کیفیت مطلوب به ثمر رسیده باشد.

صنعت تابلوسازی از گذشته تا به امروز دچار تحولات عظیمی شده است که به بهبود رونق کسب و کار و جذبی مشیش باریییی). متریال های متنوع و زیبایی وارد این حرفه شده است که با تلفیق هنر و دانش تابلوسازان, خروجی بسیار خوبی ارائه می دهد و می تواند سود بالایی برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد.

در گذشته تابلوهای به اصطلاح تبلیغاتی از جنس پارچه, چوب و یا آهن بود که تنها به نام آن مرکز یا مغازه بسنده می کرد و پس از چندی هم بر اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب یا عوامل خارجی دیگر دچار فرسایش و از دست دادن کیفیت اولیه خود می شد و کاربرد تبلیغاتی خود را از دست می داد. اما امروزه با روی کار آمدن متریال های گوناگون و با کیفیت, دیگر مشکلات مذکور از بین رفته و تابلوسازی به شیوه ای مدرن و با کیفیت باعث تبلیغات و جذب مشتری شده است.

برای برخورداری از یک تابلو تبلیغاتی خوب, بایستی حتما به سراغ تابلوسازی بروید که علاوه بر استفاده از بهترین متریال و توانایی ساخت تابلو به بهترین نحو , تکنسین کار یا تابلوساز تبحر, مهارت و تخصص کافی در مورد ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی داشته باشد و بتواند مطابق با پیشرفت هایی که در این حوزه حاصل می شود خود را وفق داده و از دانش هنری نیز برخوردار باشند به این خاطر که تابلوسازی در درجه اول یک هنر است و برای ساخت تابلو تبلیغاتی موفق نیازمند یک طراحی عالی هستیم تا با یک فونت مناسب و تلفیق آن با تصویر یا لوگوی سفارش دهنده با ترکیب رنگ های مناسب و شارپ که خود مستلزم داشتن اطلاعاتی در بحث روانشناسی رنگ در تبلیغات می باشد. در کنار این ها تابلوساز می تواند با اعمال افکت های نوری و سایه پردازی ایده آل سفارش مشتریان راآمون راآمود راآم و و و و و و

پس از نهایی کردن بهترین طرح و اعمال تمامی موارد فوق به سراغ جنس و بهترین متریال لازم برای ساخت فيق.

برای آنکه یک تابلو تبلیغاتی با دوام داشته باشیم که در طول زمان دچار نقص و یا افت کیفیت نشود بات بها ورق های تابلوسازی دارای درجه کیفی متفاوتی هستند که به طبع هر چه کیفیت آن ها بهتر باشد قیمت بیشتری هم دارند اما مشتری در قبال هزینه بیشتری که متقبل می شود کار بهتری هم تحویل می گیرد تا پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ناچار به تعویض مجدد و پرداخت هزینه اضافی نباشد.

تابلو تبلیغاتی با دید بصری مخاطب سر و کار دارد که اگر دچار ضعف و کیفیت نامطلوب باشد به طور حتم از دید مخاطب پنهان می ماند و مشتری با بی توجهی از کنار آن عبور خواهد کرد . دیگری که در ساخت مساله تابلوهای تبلیغاتی مورد اهمیت برش حروف است که می باشد خوشبختانه تابلوسازی ایمن نورتاب ما با در از برخورداری دستگاه برش لیزری , به بهترین و تمیزترین شکل حروف را برش می دهیم که با نهایت دقت توسط دستگاه صورت می گیرد .

استفاده از رنگ خوب و لامپ و مهتابی با کیفیت برای نورپردازی تابلو تبلیغاتی به زیبایی و جذب مشری یسی استفاده از رنگ نامرغوب باعث می شود که در درجه اول به رنگ دلخواه سفارش مشتری دست نیابید و در درجه دون بن رنگ دلخواه سفارش مشتری دست نیابید و در درجه درنت

نورها و لامپ های زیادی برای نورپردازی تابلوهای تبلیغاتی در بازار وجود دارد که کیفیت آن ها في تسم استفاده از لامپ های بی کیفیت هم باعث مصرف برق زیادی می شود و هم خیلی زود می سوزد و نیاز به تعویض. در حال حاضر لامپ های smd به دلیل مصرف بهینه برق و کیفیت خوبی که دارد بیشترین کاربرد را در صنعت تاب.

 

 

 

 

 

تابلو حروف ترکیبی:

امروزه استفاده از چندین متریال متعدد در ساخت یک تابلوی تبلیغاتی سبب زیبایی بیشتر تابلو می شود و با ساخت چنین تابلوهایی می توانید از زیبایی های چندین متریال بهره مند شوید برای مثال می توانید با انتخاب ورق های ترموود یا کامپوزیت به عنوان زیرساز و انواع حروف برجسته تابلو زیبایی کامپوزیت یا از تابلو ترموود با انواع برجسته نظیر حروف حروف برجسته پلاستیکی, حروف برجسته استیل, حروف برجسته وکیوم یا حروف برجسته پترن برخوردار شوید .

انتخاب تابلو مناسب چه نقشی بر روی کسب و کار شما خواهد داشت؟

هدف از ساخت تبلیغات صرفا معرفی برند و جذب مشتری است و برای اینکه تبلیغات بتوانند به صورت ثمربخش ایجاد شوند و شما را به هدف غایی تبلیغات که دسترسی به مشتریان و درنتیجه بالا رفتن سود است برسانند, نیاز است که هنگام تبلیغات پیام تبلیغاتی جذاب و گیرا به نمایش بگذارید تا بتوانید بر ذهن بصری مشتریان تاثیر بگذارید. تابلوهای تبلیغاتی یکی از برترین روش های تبلیغاتی هستند که می توانند به راحتی برند شما را به مخاطبان معرفی نمایند به شرط اینکه در هنگام ساخت تابلوی تبلیغاتی, کار خود به یک تابلوسازی حرفه ای بسپارید تا تابلویی که تحویل می گیرید زیبا, جذاب و گیرا باشد و بتواند مشتریان را به سمت شما سوق دهد.

برترین و پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی:

تابلو چلنیوم: این تابلو یکی از پرکاربردترین و لوکس ترین تابلوی تبلیغاتی حال حاضر است که متدهای اجرایی متعددی نظیر تابلو چلنیوم الماسی, تابلو چلنیوم کریستالی, تابلو چلنیوم ستاره ای, تابلو چلنیوم ساده و تابلو چلنیوم لترمکس دارد.

تابلو استیل : این تابلو از قدیمی ترین و زیباترین تابلوهاست که به دو صورت بانور و بدون نور قابل اجراست اما به دلیل اینکه استیل قادر به عبور نور نیست برای نوردهی آن از روش نور اندریک بهره می برند . در هنگام سفارش تابلو استیل توجه کنید که از استیل اصل استفاده شود و به راحتی توسط یک آهنربا می توانید از اصل بودن ورقها مطمئن شوید زیرا استیل اصل توسط آهنربا جذب نمی شود .

تابلو نئون: از تابلوهای قدیمی اما پرکاربرد دیگر است که به دو روش تابلو نئون پلاستیک و تابلونئن هايه شاهد و

تابلو ال ای دی : اگر می خواهید یک تابلوی تبلیغاتی با افکت های نوری و انیمیشن های زیبا داشته باشی تيم. این تابلو به دو روش تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان قابل اجراست.

تابلو ترموود : یکی از جدیدترین تابلوها محسوب می شود که در این روش از چوب ترموود به عنوان زیرساز تابلو بهره می برند و می توان از انواع حروف برجسته برای ساخت حروف مدنظر بر روی آن استفاده نمود .

تابلو کامپوزیت: این تابلو به صورت ترکیبی از متریال های متعدد با زیرسازی ورق کامپوزیت ساخته می شود

تابلو فلکسی: فلکس از قدیم به عنوان تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی بدون نور مورد استفاده واقر والم بنوات

تابلو لاسوگاسی : این تابلو الهام گرفته از شهر لاسوگاس است و با افکت های نوری خاص خود در رنگ هایر باری باری باری

تابلو بک لایت : از این تابلو هم می توان در محیط های بسته و هم در فضای شهری بهره برد که انواع متعدی در. تابلو لایت باکس بسیار زیباست و نور از پشت قاب بر روی تصاویر یا نوشته های تبلیغاتی تابیی نير بارو و والد و

طراحی تابلو یک هنر است:

همان طور که گفتیم طراحی تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی یک هنر محسوب می شود و خلق یک تابلوی تبلیغاتی ایده آل و منحصر به فرد مستلزم بهره مندی از ابزارهای اصلی و باکیفیت و خلق ایده های نو است تا بتواند یک تابلوی تبلیغاتی منحصر به فرد به نمایش بگذارد.

در ساخت یک تابلو تبلیغاتی می بایست در ابتدا کلیت طرح ترسیم شود که این کلیت شامل موارد زیر می باشد

  • طراحی حروف و عناوین مرتبط با کسب و کار نظیر طراحی لوگو که نشان دهنده هویت کسب و کار شماست.
  • طراحی پس زمینه می تواند با بهره مندی از متریال های متعدد نظیر ورق کامپوزیت ، پلکسی ، سنگ ، شیشه ، ر و ر ر ر ر ر

سبک های طراحی تابلو مغازه:

طراحی تابلو به سبک مینیمال:

این روش پیرو سادگی و خالص بودن است. در این روش تابلوساز سعی می کند از ساده ترین شکل تایپوگرافی و فونت ها برای ساخت حروف برجسته بهره ببرد و از رنگ های ملایم با کمترین پیچ و تاپ برای ساخت حروف استفاده نماید.

سبک لاسوگاسی:

این روش به دنبال افکت های نوری شلوغ همراه با تزیینات پیچیده و در هم و برهم می باشد طوری که زرنی باریی یه

سبک سنتی:

در این روش از فونت های اصیل و زیبا همچون نستعلیق و یا شکسته استفاده می شود و از متریال هایی بهره می برند که بتواند حس نوستالژی را در افردا بیدار نماید و اصالت کسب و کار را به معرض نمایش بگذارد.

سبک فانتزی:

سبک های فانتزی بسیار مدرن و شیک هستند در این روش تابلوساز با حجیم کردن حروف برجسته و استفاده از نورهای شاد و پویا طرح خاصی را به نمایش می گذارد که می تواند نظر هر بیننده با هر سنی را به خود جلب کند, معمولا در ساخت این نوع تابلوها از قاب تابلو بهره برده می شود.